Recenze (13)
Vyproštění 2 (2023)
slušnej akční film!)
The Last of Us - Drž mě za ruku (2023) (epizoda)
A tady jsem to přestal sledovat🙄
Greyhound (2020)
mazec;)
Sensoria (2015)
Docela hnusny)
Živí mrtví (2010) (seriál)
první serie byla dobrá, pár momentů z druhé taky, ale pak uz to stojí za hovno...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
konečně pořádné čarodejnice..)
Stoupenci zla (2013) (seriál)
pilot super...
Paranormal Activity 4 (2012)
...ten zaver se celkem dal, nicméně je potreba preskocit rovnou na zaver...)
Tajemný muž (2012)
...absolutně nesmyslný příběh
Nezvaní hosté (2011)
..mě se to docela líbilo, taková dobře ztvárněná ponurá atmosféra, pohádkový děj...)