Recenze (206)
Playgirls (1995)
Změna názoru - tohle si jednu hvězdičku nezaslouží =(
Ďábel nosí Pradu (2006)
Spíš tři a půl, celkem skvěle jsem se bavil. Jen škoda, že to bylo příliš průhledné. Od půlky filmu je divákovi jasné, jak vlastně skončí, což je velké mínus, shazující jinak vynikající výkony hlavních postav příběhu.
Interstate 60 (2002)
Tenhle film jsem neviděl úplně od začátku, což občas dělám, když mne nějaký film na začátku nechytne. Posunu to o deset, dvacet minut a čekám, jestli to nebude lepší. No a Dálnice 60 mě chytila a už nepustila - dokoukal jsem ji se zatajeným dechem, jak to dopadne. Je to skvěle natočená, vtipná a příjemná road movie o cestě mladého nadějného malíře nejen po neexistující dálnici, nejen za štěstím, ale především o cestě za sebou samým. Dávám šest hvězdiček z pěti!
Obchodník se smrtí (2005)
V poslední době jsem viděl dva skvělé filmy na "politicky nekorektní" témata - Nepohodlný a Obchodník se smrtí. Zatímco ale ten první byl příliš zjednodušený a téměř romantický, což osobně moc nemusím, tímto jsem naprosto uchvácen. Hlavně ten mrazivý černý humor mě naprosto odrovnal. "To co zaměstnancům na letišti zabere den, trvalo podvyživeným domorodcům v Sierra Leone deset minut."
Taxi (2004)
Musim upozornit, že jsem velký fanoušek francouzského originálu. Tohle je odporná vykrádačka, navíc ani ne moc vtipná. Ta jedna hvězdička je za "herecké" obsazení ;o).
Dadah znamená smrt (1988) (TV film)
Vynikající "protidrogový" snímek, který zobrazuje "život" ve věznicích jihovýchodní Asie v celé své brutalitě. Doporučuji ke shlédnutí všem zastáncům trestu smrti, možná že by potom hodně rychle změnili názor.