Recenze (143)
Dealer (2004)
Houbičky, jehličky, perníček a travička. Všechno co moderní dítě k životu potřebuje snadno a rychle
Sweet Sweetback's Badassss Song (1971)
Luxusní nálož pro půlnoční promítání (LFŠ 2012), kdy tenhle film u mě naprosto přebil všechny ty maďarské mnohahodinové schízy od toho Bence Fliegauf, který tam byl dobrý tak akorát k oblbování studentek s nízkým sebevědomím.
Zaklínač (2002) (seriál)
Geralt je zkrátka sympatický morální prasák, co skoční na co přijde a po cestě si sem-tam umaže tu svůj žalostně ukutý meč nějakým tím slizem. Pan Sapkovski dokázal na chlastem prolezlého poláka stvořit překvapivě velmi čtivou ságu, kde trošku namazal zrezlá pérka tradičního fantasy něčím novým, ale proč proboha se zfilmování ujal zrovna mistr Brodzki, kterému štáb dělala parta z vedleljšího baráku za flašku Zubrovky a herce vybírali v soutěži o nejvidláčtější amatéry Západních Katovic mi hlava už pobrat nezvládá. To se pak člověk nemůže ani divit, že tomuhle vysloužilému Marigoldovi ty anorektické příšerky dávají snad za kus sušeného prasete, který si příhodně vozí schovaný uvnitř loutny. Výstavní exploitation podívání, na kterou nemá ani takový Sweet Sweetback's Baadasssss Song od Melvina von Peebles.
Paranormal Activity (2007)
Opravdu jsem jediný, který od umístění kamery do ložnice mladého párečku čekal něco jiného než opruzácké bouchání dveřmi a chřestění řetězem?
Troopers (2011) (seriál)
Pánové od Disneyho by se mohli trochu inspirovat zde než se vrhnout prznit draze odkoupenou značku od zřejmě krachujícího pokrytce Lucase.
Lidská stonožka 2 (2011)
Pán je gurmán. Pro mě jeden z filmů, který by se měl objevit v nominacích na Oskara, kde by mu uvolnil místo náhodně vybraného klonu z umírající americké kinematografie, vhodné pro latentní homosexuály po mozkové obrně.
Tři mušketýři (2011)
Zajímalo by mě, kolik z rozpočtu na tenhle humus padlo na drogy pro režiséra a tvůrčí štáb. Z tohohle hnusu by se posralo i sousedovic Prase a na zabíječku by se v rámci post-traumatického stresu hlásilo dobrovolně hned druhý den.
Mechanický pomeranč (1971)
Stanley není mistr, je to prostě úchyl. Poutavý, super chytrý, se řemeslem se mazlící, ale pořád úchyl. Kultovnost tohoto filmu jentak díky bohu nevymizí a mládež se v rámci období nerozhodnosti bude mít kde inspirovat.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Máňo, jestli to panu velebníčkovi neodkejváš, dostaneš k tomu upálení navíc krucifixem do análu. Joo, to byly časy, kdy se na ženský ještě vyráběly popruhy :D
Rec 2 (2009)
Jednička se recepty na mazlavou výstelku trenýrek jen hemžila. Tady už jsem ty prasečinky naštěstí očekával a užíval si správnou demenci náctiletých ženoucích svá křehké dušičky a tělíčka za mrzký mamon do náručí perverzních přisluhovačů sexy démona. Kamera fajn, nápad se dá sežrat, ale hercům bych zaplatil tak maximálně dvě housky s vysočinou v nádražním bufetu.