Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Tak tohle je fakt nářez. Na začátku filmu mě Fincher zarazil do křesla a nechal mě doslova 2 hodiny hltat každou scénu...Tomu filmu neni prostě co vytknout...skvělí herci, příběh, atmosféra...prostě dokonalý filmový zážitek.
Avengers (2012)
WOW...komiksový filmy miluju a na tenhle sem se obzvlášť těšil a měl sem docela vysoký nároky, ale musim říct, že Avengers moje nároky eště o moc předčilo. Tohle byl naprosto skvělej film a jenom je škoda, že mu nemůžu dát víc hvězd a Hulk...to je magor (samozřejmě v dobrym slova smyslu). Viděl jsem to ve 3D s českym dabingem, sice to nemůžu srovnat s originálnim zvukem, ale podle mě se ani tomuhle nedá nic vytknout a 3D efekty byly taky skvělý...už se těšim na Blu-ray.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jeden z mejch nejoblíbenějších filmů...za něj si u mě Tarantino vysloužil velikej obdiv...prostě super.
Thor (2011)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Starsky & Hutch (2004)
96 hodin (2008)
Fajnová akční střílečka/mlátička, kam podle mýho Neeson pasuje jak prdel na hrnec. Navíc si myslim že je to dost oholený o nějaký zbytečný pasáže, který by akorát kazily akci...a ten telefonát byl skvělej..."I don't know who you are"
Trestná lavice (2005)
Memento (2000)
Kmotr (1972)
Pan Coppola mi udělal nabídku, která se nedala odmítnout. Přenesl mě i s gaučem na tříhodinovej výlet do New Yorku do padesátých let a představil mi mafiánskou rodinu Corleonů. Já sem mu za to naoplátku musel dát plnej počet bodů. Musim ale říct, že to byla velice dobrá nabídka a určitě jsem neprohloupil.