Poslední recenze (57)
Top Gun: Maverick (2022)
Toma Cruise můžete mít rádi, nebo neradi. Neradi za to, jak se vyjádřil o podmínkách k natáčení v CZ po prvním MI. Neradi za tu jeho církev a umělou hmotu na xichtě. Ale, ať je to doktor nebo příroda, na 60 vypadá tenhle maník sakra dobře. A co se filmů týče, rád bych už viděl konečně něco, kde budu moci napsat, tak to je ale hrůza, za to může ta jeho scientologie. Bohužel to nejde, Top Gun je boží na to, jaká byla jednička kdysi limonáda skoro pro holky. Šel jsem na to s kamarádem s tím, že je to takové universální téma pro kluky, a odcházel jsem velmi mile překvapen. Samozřejmě se nejedná o žádné předání štafety, protože děda Maverick všem ukáže že jediné a opravdové eso je jen on. Ale když se s tímhle smíříte, je svět zase jednou na plátně, jak má být.
The Gray Man (2022)
Já to mám za 2* + 1* za tu Prahu. Je fajn vidět ve filmu vybuchovat policejní Škodovky. Ale, kdo proboha řídí tu tramvaj, celou dobu? Nějakej robot nebo co. Jak to napsat, film neurazí ale ani nijak zvlášť nepotěší. Za ty prachy jsou tu letost fakt lepší pecky.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Za mě jeden z nejlepších marvel filmů poslední doby. Řekl bych, že za ním pokulhává i Endgame.