Recenze (546)
Ve stínu (2012)
Povedený thriller, zvlášť na české poměry. Výborné obsazení, atmosféra a skvělá hudba J.P.Muchowa.
Total Recall (2012)
Mám tak trochu pocit, že díky původnímu TR je hodnocení nižší, než by bylo jinak, ale možná je to jen můj dojem. Nebál bych se dát i čtyři hvězdy.
Rebelka (2012)
Fajn pohádka, spíš ale disneyovská, než pixarovská.
Sněhurka a lovec (2012)
Chvílemi mi přišlo, že scénář psal někdo na tripu. Ale nenudil jsem se, fajn efekty, občas i fajn vtípek.
Zatímco spíš (2011)
Horor ani omylem, ale každopádně fajn thriller. Každý potřebuje ke štěstí něco jiného, César to ale má trošku jinak.
Tohle je válka! (2012)
Těch pár trošku vtipných okamžiků tu nudu nezachránilo.
Ajťáci (2006) (seriál)
Žeru to, stejně jako Black Books a Fathera Teda.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Jednička byla překonána. Povedené scény, staré známé postavy a hlavně žádná nuda.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Jeden z nejdepresivnějších filmů, které jsem za poslední dobu viděl. Možná vůbec ten nejdepresivnější. Zároveň ale uvěřitelný, výborně zahraný a ani nevím, proč vlastně nedám 5 hvězd.
The Chemical Brothers: Don’t Think (2011)
Občas bych si klidně dal líbit pomalejší střih, jinak povedená věc.