Recenze (88)
Bosch (2014) (seriál)
Celkem koukatelné, až na dceru (Madison Lintz), která je kyselá pr... Zasmála se ta holka vůbec někdy?
Hvězda severu (1982)
Čekala jsem klasické krimi podle Simenona. Toho jsem se nedočkala, ale i tak mě to bavilo.
Patrick Melrose (2018) (seriál)
Tak tohle je pořádná depka! Benedict Cumberbatch naprosto famózní.
Staříci (2019)
Stáří není pro zbabělce. Vynikající Schmitzer i Mrkvička.
Národní třída (2019)
Tohle není film pro každého, ale své diváky si najde. Čermák skvělý.
Země naděje (2012)
... a dobro zase zvítězilo. Ta čtvrtá * je za Frances McDormand
Taxikář (2017) (seriál)
Celkem v pohodě, spousta skvělých herců včetně Kopty, fajn oddechovka.
Dicte - Personskade - del 1 (2013) (epizoda)
Není to špatné. Samozřejmě od dánských krimi seriálů očekáváme něco trochu jiného, ale předpokládám, že se to rozjede. Obchody s dětmi, náhradní matky, balkánské prostitutky, to nabízí ještě dost možností, jen nevím, jestli na tak dlouhý seriál. Nechám se překvapit.
Úhoři mají nabito (2019)
Skvělý začátek, dobrý konec a uprostřed tak trochu nuda. Nápad dobrý, ale bohužel nevyužitý, šlo z toho vytěžit mnohem víc a od Vladimíra Michálka bych to čekala.
Chvilky (2018)
Ta čtvrtá hvězdička je za Jenovéfu Bokovou, jinak bych dala tři. Žádný akční příběh nečekejte, ale o životě to je.