Poslední recenze (47)
Inspektor Regan (2012)
Ta závěrečná honička aut, kde Fordík stíhá Jaguára mezi mobilheimy, byla lepší v Top Gearu. :)
Něco nového (2006)
Nudné, trapné, plné keců plných předsudků, které se pak jako budou bourat. Opruz.
Úkryt (2011)
ghatos to přesně shrnul. Já se opravdu těšil na něco jako Melancholia, leč tohle je úmorné, nudné, předvídatelné. Hlavní postava tak nesympatická, že jsem musel posledních 10 minut jet rychloposuvem.