Recenze (520)
Bezohledný (2019)
Kvalitu kultových filmov s mafiánskou tematikou tento film nedosahuje. Ako víkendová jednohubka,to by sa dalo,a ja dúfam,že iné ambície táto oddychovka ani nemala,pretože by ich nenaplnila ani pri zažmúrení obidvoch očí.
Cizinec ve vlaku (2018)
Stárnuci Liam Neeson predvádza celkom slušnú a uveriteľnú akciu.
Sobibor (2018)
Poviem to asi tak,ruský štýl poňatia filmu je,bol, a vždy bude iný. Čo sa tomu dá vytknúť? Asi veľa z nášho pohľadu,ale z ruského,ok, beriem.
Jack staví dům (2018)
Typické trierovské psycho,dalo sa to pozriet,až na ten koniec,ten sa mi už nepáčil.
Majster kat (1966)
Pre mňa proste klasika,zlatý fond slovenskej kinematografie.
Jánošík I., II. (1963)
Veľkolepý,širokoúhly,farebný a dvojdielny Jánošík asi najviac cenený pre všetkých...okrem mňa,pre mňa je jednotkou jednoznačne verzia s Paľom Bielikom v hlavnej úlohe a nie na režisérskej stoličke.
Jánošík (1935)
Plná paľba za najikonickejšieho,aj keď nepresne historicky interpretovaného,Jánošíka,našej slovenskej legendy.
Honza málem králem (1977)
Najvtipnejšia socialistická rozprávka.
Sněhulák (2017)
Taká obyčajná severská detektívka s pomalým tempom a inak výborným,ale tu priemerným Fassbenderom.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Taká poctivá filmárčina,ktorá vzdáva hold počiatkom počítačových hier so skvelou hudbou.