Recenze (22)
Rivalové (2024)
Až se jednou lidi budou vracet k zásadním filmům 20. let, tenhle mezi nimi určitě nebude chybět. Josh a Mike překvapivě o ždibec přehrávají Zendayu. Soundtrack! Režie!!!
Bohemian Rhapsody (2018)
Trochu moc krotké. Film o FM bez pořádné sex scény?
Nákaza (2011)
Líbilo před Covidem i po něm. Žádná laciná emoční ždímačka, emoční odstup tomu velmi prospívá. Jude Law jako vždy fantastický.
Dům u jezera (2006)
Ta zvláštní tíha z toho dělá jeden z mých nejoblíbenějších romantických filmů. No a Keanu, jak jinak.
Nad propastí (2023)
Většinu času nechtěně směšné.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Nedávno jsem znovu sjela Martyho a Rusta a musela jsem si nalít čistého vína - lehce nám to zestárlo. A tak tu teď kroutím hlavou nad stížnostmi k Noční krajině ohledně pitvání osobních životů na úkor kriminální linky - to už všichni zapomněli na ty hory plků o Martyho bokovkách a chlastacích úletech? O Rustových výlevech nemluvě... Takže s chutí přidávám hvězdu, abych podpořila něco, co mě většinu stopáže doopravdy zajímalo (a finále pecka!).
Pýcha a přemlouvání (2022)
Jsem pevně přesvědčená, že Jane by z tohoto zpracování byla nadšená.
S láskou, Rosie (2014)
Definice romantického filmu. Britové umí.
Šťastně až na věky (2022)
V podstatě souhlasím s komentářem od Othella; hvězdu navíc dávám za to, že jsem po dlouhé době při problikávání TV neumřela nudou.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Moderní seriál v nejlepším smyslu toho slova. Jen pozor na dabing - občas je překlad dost mimo (závěrečný dopis, kde ani nebylo potřeba se hercům trefovat "do pusy" - proč???).