Recenze (53)
Kód Omega (1999)
Náboženskà agitka americké křesťanské TV stanice TBA,která se naštěstí změnila v nechtěnou parodii a tak si ji můžeme užít naplno.Tvůrci neměli ani základní představu o fungování počítačů( stačí klik a nabouráte se kamkoliv),mezinárodních vztazích ( někdo se může klidně prohlásit pánem světa, protože mu z hlavy přestala téct krev), ani o jaderných bombách. Ovšem to největší guilty pleasure je to všudypřítomné slovo ,,Bůh'' nebo ,,Ježíš''.Náboženský podtext je tu tak trapný,že jsem se smál jako o závod.Fanatické představy tvůrců o tom,jak podle nich funguje křesťanství(Modlíš se= jdeš do nebíčka,nevěříš v Boha =umřeš) a Michael York v hlavní roli z toho dělají NEZAPOMENUTELNÝ zážitek!
Sága o Biornovi (2011)
Ty jeptišky doporučuji znásilnit hordou Vikingů! I když na druhé straně-ubozí Vikingové!
Já, Claudius (1976) (seriál)
Snad každý herecký výkon je tu excelentní a i česky dabovaná verze je velmi dobrá- jedna z mála věcí,kterou mám radši v českém znění.S hlavní postavou-Claudiem prostě musí člověk soucítit.100%.
Caligula (1979)
Excelentní polodivadelní představení ze starého Říma,kombinované s téměř autentickými orgiemi.Pro mě osobně vynikající záležitost.
Foodfight! (2012)
Pokud máte smůlu jako já,že jste viděli film Foodfight,upřímně lituji vašeho času.Je s podivem,že něco s tak otřesnou animací se někdo odváží nasadit v roce 2012 do kin v USA.Animace je odporná ( postavy se často kroutí jako žížaly ), ten princip fungování toho města v regálech obchodu chápe snad jen scénárista filmu a na dvojsmyslné vtipy toho hnědého skřeta mě nedostanete.Slovy Douga Walkera z Nostalgia Critic:,,Toto že stálo 65 milionů dolarů? Vypadá to,jako by to stálo jen 65 dolarů!''
Accidental Lovers (1993)
Jarovo první vystoupení-opravdu hnus! Má hnusnej penis,ten jeho kolega vypadá jako kokot.....Navíc je zvuk příšerný a ničemu tak nerozumíte a anglické titulky probíhají neskutečně rychle,takže nestihnete nic přečíst.Odpad už od principu.
Tenkrát na Západě (1968)
Špagetový western-táhne se to jako špageta.Na můj vkus je to opravdu moc natahované- nemyslím si,že byl Leone tak dobrý režisér,jak se o něm říká.Ale jeho scénář je zajímavý,charaktery ve mně vzbuzovaly o sebe strach a hudba to skvěle podkreslovala.Zajímavý příběh,který by se měl více doladit.80%
Loď snů - Tichomoří (2003) (epizoda)
Další německý romantický výblitek. Autoři mají představu,že na markézách všichni ještě chodí v sukýnkách z trávy.Hvězdička jen za závěrečný polynézký tanec a tu hezkou domorodku Ragu-když byla smutná,nejraději bych ji místo toho škaredého němce utěšoval sám.:-)
Jsou hvězdy, které nehasnou (2002) (pořad)
Tlustého a nevtipného Hrocha v tv viděti-hrůzostrašné noční můry mýti!!
Tajuplný ostrov (1973) (seriál)
Jedna z nejlepších adaptací Verneho děl,i když se občas nedrží předlohy.A Omar Scharrif coby Nemo je totální bůh celého seriálu,i když má pro sebe vyhrazený jen jeden díl.