Recenze (378)
Sinister 2 (2015)
Nemastné, neslané... Po velmi povedeném prvním dílu jeho pokračování docela zklamalo. Hodnocení: 50%.
Klub rváčů (1999)
Norton + Pitt = skvělá role!
Vetřelec ³ (1992)
První, a doufejme, že i poslední zaváhání jinak výborného režiséra Davida Finchera. Hodnocení: 66%.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Prosím třetí díl už ne !!!! Hodnocení: 20%.
Železná srdce (2014)
Velmi povedený válečný film. Škoda jen toho přeplácaného a ne moc uvěřitelného konce. Hodnocení:80%.
Zodiac (2007)
Klasická Fincherovka tady ani nemůžu přemýšlet o menším hodnocení než 5*. Hodnocení: 87%.
Ledová archa (2013)
Velmi milé překvapení. Opravdu je tu vidět, že všechen rozpočet byl využit na maximum a je opravdu škoda, že byl tak malý, protože kdyby se nějaký ten peníz přidal, tak z filmu máte ještě lepší dojem. Ale i tak se film velice povedl a já ho mužu jen doporučit. Hodnocení: 86%.
Batman: Bad Blood (2016)
Tak tato ,,batmanovská'' trilogie nemohla skončit hůř. Tak chladnokrevně nést Batmanovu ,,smrt'' jako jí nesl Dick Grayson by nedokázal ani Chuck Norris. A to je sakra co říct ! DC animaky se poslední dobou hodně kazí a takhle trilogie je toho důkazem. Jediný díl, který alespoň za něco stál byl Batman vs Robin , který ale taky nebyl žádná sláva. A když zklame i Jay Oliva,který má na svědomí nejlepší DC animáky je asi něco špatně. Hodnocení: 56%.
Bratři (2009)
Příjemné drama s kvalitním hereckým obsazením, které určitě nikoho neurazí. Hodnocení: 81%.
Muž na laně (2015)
Na tento film jsem se těšil a nakonec jsem docela zklamán. Paradoxně se mi více líbila chůze po laně v cirkuse než zdlouhavá a nudná chůze přes dvojčata na konci filmu. Zemeckis umí lépe. Hodnocení: 66%.