Recenze (293)
Bouřlivý mys (1998) (TV film)
Tohle DVD jsem dostal jako bonus k nějaké objednávce.. Už chápu, proč to bylo jako bonus:-)
Extrémní rodiny (2012) (pořad)
Tohle snad nikdo nemůže myslet vážně... To už je hodně pokleslá zábava:-(
Iron Sky (2012)
Dle mého názoru, snímek nenabídl to co ve skutečnosti mohl:-( Největší průšvih byl, pokusit se natočit komedii.. Tento námět měl našlápnuto k nezapomenutelnému zážitku v trochu jiném žánru.. Budu doufat, že někdo časem přepíše scénář (pro mě celkem stupidní scénář) na něco kde bude tenhle námět plně využit.. Jinak několik opravdu vtipných situací se tam vyskytovalo a skutečně mě pobavilo.. Jinak bohužel průměr..
Mise (1986)
Bohužel mě tento snímek moc neuchvátil:-( Ač výborné herecké obsazení, nádherná panenská příroda, hudba od Ennia Morriconeho...... skoro si není více co přát.. Bohužel to na mě nějak nepřišlo.. Nejspíše to bylo způsobeno tím, že nemám žádný vztah k náboženství a nerozumím co se tam dělo:-)
The Art of Flight (2011)
Naprostá povinnost pro všechny snowborďáky!!!! To aby kluci viděli jak se má jezdit správně na prkně:-) Jelikož já na prkně nejezdím, tak jsem se na snímek zaměřil okem filmového fanouška.. Musím uznat, že tohle je naprostá pecka,,, Kam se hrabe většina akčních snímků.. Tady byla ta skutečná akce.. Tady platí jedno pravidlo a to je, že když někdo něco dělá pořádně a baví ho to, tak výsledek vypadá přesně jako tento snímek.. Těmto klukům se dá jenom fandit.. Jinak prostředí, záběry, kamera, hudba, no všechno prostě super.. Jasných 5 hvězd..
Electroma (2006)
Celý film je hodně velký experiment, na který se už jen tak znovu nepodívám.. Bohužel hudebně celkem zklamání,:-( Ale celé to vyvážil konec, který byl hodně nadprůměrný..
Ošetřovatel (2011)
Tak tohle tedy byla pořádná haluz.. Ještě že vedle mě někdo postavil láhev Jacka Daniel'se Tennessee Whiskey - Old No. 7 ....... Za to je ta jedna hvězda:-)
Tři mušketýři (2011)
Bohužel klasický Tři mušketýry mám natolik rád, že tento snímek v moderním podání mě skoro nic neříká.. Celé je to moc přitažené za vlasy.. I když tento snímek přesně zapadá do dnešní doby..
Válka Bohů (2011)
Po shlédnutí traileru jsem byl nabažen a těšil se co všechno ještě ve filmu dalšího uvidím.. Bohužel jsem byl celkem zklamán, protože vše nejlepší co ve filmu bylo už jsem viděl v již zmiňovaném traileru:-( A ni to malinko navíc.. Takže trailer dostává 5* a samotný snímek 3*.
Colombiana (2011)
Skoro jediné pozitivum byla Zoe.. Ani akčními scénami to bohužel moc neoplívalo, až na závěrečnou klasiku kdy se to všechno pěkně pomlelo:-) Průměrnej akčnák, který trochu pobaví, možná trochu urazí, ale díky Zoe se to vlastně vyrovná.. Každopádně třetí hvězda je pouze pro ní:-))