Recenze (809)
Dlouhá cesta (2002)
To jsem si zas jednou pobrečela:-)
Scooby-Doo 2: Nespoutané příšery (2004)
Myslím, že jsem jedničce křivdila, když jsem ji považovala za špatný film. Tohle je totiž vrchol veškeré stupidity. Tenhle film nemá žádný scénář a dialogy jsou ty nejhorší, co jsem za poslední roky ve filmu slyšela. Never more!
Kill Bill 2 (2004)
Nářez! Tarantino je bůh! Až se trochu vzpamatuju, možná napíšu víc:-)
1492: Dobytí ráje (1992)
Ridley Scott se až příliš okatě snaží dát najevo, že natočil "úžasný velkofilm". Bohužel řada pasáží je zdlouhavá a k uzoufání nudná.
Jumanji (1995)
Celkem příjemná rodinná podívaná. Místy dokonce napínavá.
Šílený rande (2003)
Děs a hrůza, nuda, trpnost, nuda... příšerný Ashton Kutcher... nuda!!! Radím vám dobře, téhle rádobykomedii se vyhněte obloukem.
Začalo to v kuchyni (2002)
Velice příjemná britská romantická komedie s naprosto neodolatelným Richardem Roxburghem v hlavní roli. Dojemný, zábavný a celkově velmi pohodový snímek, s mnoha vtipnými momenty.
Tajemné okno (2004)
Další adaptace Stephena Kinga, která se příliš nepovedla. Film věrně kopíruje knihu, avšak chybí mu jakýkoli náznak napětí a náboje, který obsahuje kniha. Režie scenáristy Davida Koeppa je naprosto nenápaditá a jak vidno, převést knihu slovo od slova a scénu od scény na plátno ještě neznamená kvalitní film. Navíc si tvůrci již poněkolikáté (naposledy u Pavučiny snů) neodpustili absolutně nevhodnou změnu konce. Nevím, co komu Stephen King provedl, ale měnit konce románů (ještě takhle hloupě) se mi jeví jako naprostá neúcta k autorovi. I když u takového Nadaného žáka to celkem dobře fungovalo.
Ohnivý oceán (2004)
Je to něco jako Čtyři pírka a Iron Will dohromady. Scénář není příliš zdařilý, pár míst je hodně nudných, ale je tu charismatický Viggo Mortensen, který dává aspoň chvílemi zapomenout na to, jak zoufale je tenhle film neoriginální a plný klišé. Hezká práce kamery však ještě nedělá z filmu kvalitní podívanou, a tak je Ohnivý oceán jen průměrným snímkem, který přímo neznechutí, ale nejedná se ani o žádný zázrak.
Lidská skvrna (2003)
Tak Anthony Hopkins už si zahrál i černocha, no to jsou mi věci:-)