Poslední recenze (19)
Osm hrozných (2015)
Film je opravdu dlouhý, ale až na tu zdlouhavou první část mně výborně bavil. Ke konci jsem pochopil i význam té první části, kde Tarantino postupně představuje jednotlivé charaktery. Druhá třetina už byla ve znamení zápletky, kdy divákovi postupně odhaluje lži jednotlivých postav. No a poslední třetina už je tarantinovská jízda se vším všudy. Samuel L. Jackson opět exceluje a navazuje na podobnost postavy Julese Winfielda z Pulp Fiction. Historka o lulanovi a utrpení generálova synka je brilantně grandiózní! :-)
Bod zlomu (1991)
Jedním slovem: SVOBODA. Na film můžu koukat i po třiadvacáté a stále u něj zažiji pocity, které u jiného filmu neznám. Prostředí, doba, herci, záporák Swayze, kterému fandíte. Vlny, slunce, Kalifornie, mládí... život, nespoutanost. Pro mě nejatmosféričtější film vůbec!
Trainspotting (1996)
Pět hvězd? A důvod? Kdo potřebuje důvody, když má heroin.