Recenze (97)
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
To byla ale píčovina.
Den po dni (2023) (seriál)
Naprosto trapná politická lobi proti jaderné energetice. Kýbl nudy od netflixu, který by se dal zkrátit na dva díly. Aspoň jsem se pobavil hloupostí japonských mistrů. Japonci musí být ten nejhloupější národ na světě, protože chvílemi to byla komedie (viz ve třetím díle teprve musí lidé na velíně dostat všechny ochrané pomůcky, jak jim dycky trvá vymyslet že by měli vzít kramle, nebo v šestém jak podruhé oživují nápad s autobateriemi). Na to by stačil jeden MacGyver. Výsměch "Arkagas1989", který si z týhle blbosti nejspíše ustříknul.
Sisu (2022)
Konečně máte vy píčusové pořádnou, nenudnou podívanou, se skvělou kamerou.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Bože můj, to byla sračka. Ty dvě hodiny života mi nikdo nevrátí. Tak trapně natočené scény, všude létá a od každého se odráží molitan (jakože výbuchy vymrštěné kusy zdí) že se tomu nedá nezasmát. Tahle sračka se dá srovnat snad jenom s průjmem "Na život a na smrt".
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Že: Seriál The Last of Us je prý mistrovské dílo To mě pobavilo. Ztráta času, jenom tisíckrát recyklovaná nuda. Zamyslete se nad těma projebanýma hodinama prosezených u zbytečných seriálů.
Wednesday (2022) (seriál)
Ztráta času. Seriál pro 12 letý blbky.
Útok na Wall Street (2013)
John Wick je oproti tomuto střelci sráč. Tohle není dobrý ani jako komedie.
Pekelná díra (2022)
Pšonci bodují.
Monstrum (2022) (seriál)
Slušnej nářez pro silné žaludky. Oceňuji velkou část seriálu věnovanou obětem.
Athena (2022)
Pohádka o povedené integraci v odporné zavšivené Francii. Opravdu nejtupější scéna je jak tam asi 10 špinavců s rachejtlema drží skupinku asi stovky policajtů.