Recenze (18)
Baa Baa Land (2017)
Na začátek musím jen podotknout, že by film mohl mít pomalejší tempo, jinak skvělá práce s charaktery postav (na které se také podepsalo špičkové obsazení) a jejich příběhy. Úžasná zápletka a naprosto prvotřídní scény (hlavně ty akční). Plusem je také postupné rozuzlení zápletky a vývoj postav. Děj je lineární a poměrně prostý, své si však najde i skušenějíší a intelektuálně založený divák.
Doktor Strange (2016)
Prostě bomba, ale taková zvláštní, podivná :D :D
Underworld (2003)
No tak nebuďte na ty upíry tak zlý, oni se snaží.
Supergirl (2015) (seriál)
Supergirl byla vyslána na Zem, aby chránila svého bratrance Kal-Ela aka Supermana aka Clark Kenta. Dorazila o 24 let později a k tomu sebou přivezla celou bandu Super-padouchů, (v obrovském vesmírném vězení, kterého si nikdo nevšiml) ti vybrakovali maskérnu Star Treku a rozhodli se zotročit lidstvo po více jak 10 lety přistání a jediné co je může zastavit, jsou MODRÉ laserové paprsky Supergirl.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Bitva 5 armád byla pěkná, oproti 2. byla i animace lepší a mohlo to dopadnout mnohem hůř, není to sice (na hobbita) úplně nejlepší, ale ty 4* to má. Pár věcí se mohlo udělat líp. 1. Bitva nebyla nic moc, ale vše je v rozšířené edici takže to je "napravené" a za 2. Konec, konec opravdu nezvládli, v knížce se Bilbo loučí nejen s trpaslíky, ale i Bardem, Thranduilem, meddědem a dalšími postavami které jsme mohli potkat cestou k osamělé hoře, vykope poklad a návratu je věnována celá jedna kapitola. Zde není konec rozšířen ani v rozšířené verzi filmu a pro mně je příliš krátký. Na Peterovu obranu v trilogii jsou i celé dějové linie navíc které v knížce nebyli, takže...
Dobrodružství Ewoků (1984) (TV film)
Film je zábavný, děj člověk sice chvílemi moc nechápe (někdy je zapotřebí vysvětlení vypravěče), ale ubíhá v celkem rychlém pohádkovém rytmu, Ewoci jsou celkem roztomilí. Pokud SW moc nemusíte, nebo neznáte není to nic světového, pro fanouška celkem "ulítlá", absurdní, pohádková podívaná. P.S. Pozor na monodabing! :-)
Ant-Man (2015)
Marvel se každým svým filmem zlepšuje (v posledních letech jsme to mohli vidět na Strážcích Galaxie nebo Avengers 2. Měl ten správný rychlý superhrdinský ráz, byl vtipný a to skoro až za hranice správné dávky humoru, také se mi líbilo do jaké míry zapojily mravence . Pro mě je jedním z Márvelácké zlaté špičky. A cameo role Stana Leeho to jen potvrzuje. Jen výstraha pro milovníky velkých epických bitev, tady nic moc takového není.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Šef chodící po restauracích jejichž personálu nadává jak jsou neschopní (protože většinou neschopní jsou) je nejlepší český pořad o jídle, restauracích, nadávkách a Pohlreichovi který znám. Ne je fakt dobrý. Ale po díle kde měla jedna hospoda v kuchyni pneumatiku...
Darwinovy ceny (2013) (pořad)
Když nemáte co dělat, nebo vám váš život připadá na zabití a sami o sobě si myslíte že jste idioti je tento pořad pro vás. Některé díly mohou být až nechutné. Ale koho z nás nepobaví debilita ostatních natočená na výšku mobilem s špatným rozlišením.
Agent Carter (2015) (seriál)
Zajímavý poválečný seriál s hlavní hrdinkou Peggy Carterovou, milenkou CAPa, která se snaží očistit jméno Howarda Starka a současně i změnit svůj "nudný" život poválečné agentky. Krátký seriál zapadající do poválečné Ameriky. + Pilot byl unikátně legendární.