Poslední recenze (36)
Narcos (2015) (seriál)
Po několikátém shlédnutí přidávám pátou hvězdu, ačkoliv hodnotím pouze první sérii a Pablitovi spanilou jízdu napříč jeho vlastní zemí. Překrásné lokace, dobře odvyprávěný příběh, autentická španělština, ďábělský Wagner Moura a znělka! Nesmíme opomenout skvělou kameru. Patří mezi mých top 5 seriálů, s tím, že pořadí se neustále mění.
Jeden den (2024) (seriál)
Jako velký fanda jak knižní, tak filmové "předlohy", pokud se to tak dá nazvat, jsem si dovolil napsat recenzi.Krásná umělecká stránka (barvy, prostředí, lokace), vynikající (ano, použil jsem to slovo) hudba, zdatná režie i kamera, dobře zvolená stopáž jednotlivých epizod.Mezi nevýhody bych řadil jednu nebo dvě epizody ze závěru, kdy se to se stopáží ne tak úplně povedlo. Oba hlavní protagonisté hrají věrně Dextera i Emmu, i když netuším, jestli Anne Hathaway bude jako Emma někdy překonána. Rozhodně stojí za druhé shlédnutí pro úplné hodnocení. Zatím doporučuji. Slzička ukápla.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Po asi tisícím shlédnutí dokáže stále pobavit. Na plné hodnocení to ovšem nedosahuje.