Recenze (97)
Barbie (2023)
konstrukce odpracovane, pribehove slabe
Taxikář (1976)
Spis 4.5, ale tu filmarinu jsem si moc uzil
Noc králů (2020)
Ta energie a atmosfera
Cruella (2021)
Nemuzu si pomoct, neni to herecka
Senna (2010)
Asi nejlepsi z tech autickovych, co jsem videl
Desperado (1995)
Jeste kdyby to bylo mexicky...
Teorie všeho (2014)
Silne momenty
Nevědomí (2013)
Vizualni, americke, Tom Cruise.
Díra (2019)
Intenzivni poselstvi
Hardcore Henry (2015)
akce 5** | příběh n/a | pointa n/a