Recenze (22)
Kouzlo všedních dnů (2005) (TV film)
Jednoduchý romantický příběh ... slza mi ukápla.
Pobřežní hlídka (2017)
Hm ... prosím, ať to nemá pokračování !
Rychle a zběsile 8 (2017)
Líbilo ... Statham na konci s prckem úžasnej :-)))
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Sheldon: Neskončil si s ní, viď? Leonard: Naše děti budou chytré a krásné. Sheldon: Ale hlavně imaginární. ....nemůžu si pomoct...po RED DWARF další super serial :-D
Padesát odstínů temnoty (2017)
... jen naprostá blbka asi uvěří tomu, že svou láskou změní sadistu v hodného klučinu .... a pak že Star Wars je sci-fi...
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Pohádková fantasy ... líbilo :-)
Týpci a zbraně (2016)
Líbilo ... původně jsem nechtěla koukat, ale vtáhlo to do děje. Zajímavý příběh...i když na jednu stranu hrozné, že něco takového vůbec jde...
Hodný dinosaurus (2015)
Hezká pohádka. Možná klasický příběh, ale mě i dítěti se líbilo. Žádné střílení a žádné módní hlášky....u kroužkování rodiny i slza ukápla :-)
Temný bojovník (2014)
Klasika ... konec se dá odhadnout. Žádný velký přínos, přesto jsem se podívala ráda a podívám se opět. Christensen coby Anakin již dospěl ... nutno dodat, že ať už má v rukách jakýkoliv meč, ten světelný s ním zůstane napořád :-D
Dům života (2001)
Když zjistíte, že vám zbývají tři měsíce, priority se náhle mění. Hayden, coby rebelující spratek neměl chybu :-)