Recenze (371)
Hanebný pancharti (2009)
Na HP jsem šel v podstatě z donucení, protože Taratinovi filmy nejsou podle mého gusta, ale tohle mělo úplně všechno od humoru, napětí, propojení příběhů, zvratů, skvělého vyvrcholení až po výborné obsazení a grandiózního Waltze, kterému i jakožto nacistickému důstojníkovy SS jsem fandil. Pitt byl jako amík špičkový a jako italský herec velmi přesvědčivý :D. No prostě k obsazení není, co dodávat. Každá postava měla svůj osobitý přístup a mnoho z nich mi utkvělo v hlavě. Tarantino spojil všechno ve skvělý kulturní zážitek, který neomrzí ani po několikátém zhlédnutí ;) --- Rozpočet / výdělek / rozdíl / počet dní odehraných v kinech: $70 / 321 / 251 milionů / 119 dní < 4,58 > násobek rozpočtu.
Nic nás nerozdělí (2012)
Vždy když mě nějaký film citově zasáhne a tento film to dokázal hned několikrát, tak nemůžu jinak než za plný počet.
Nespoutaný Django (2012)
Už dlouho tu nebyl takový super western. Tarantino tomu dal ten svůj osobitý nádech, který byl u HP. O hereckém umění mistra Waltze ani ne třeba mluvit. Ááá, Quentin si mě prostě získal tímto skvělým filmovým počinem. A ještě musím vyzdvihnout skvělou zvukovou kulisu, nejen jednu písničku jsem zařadil do svého playlistu. --- KINO
Cyborg (1989)
Nikdy nehodnotím film, pokud ho nevidím celý. Tady jsem ale musel, udělal výjimku.
Dredd (2012)
Karla Urbana jsem doposud moc na filmovém plátně nezaznamenal, ale v roli Dredda byl cool. Je to velmi výživný a svižný akčnák. Pár chybek by se určitě našlo, ale pozitiva převažují. ;) Finančně je to propadák, ale pro mě je to pecka.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hlavní rozdíl vidím v tom, že postavy jsou málo výrazné, z celé výpravy si pamatuji jenom Thorina, Gandalfa a Bilba Pytlíka, ostatní trpaslíci jako by tam ani nebyli a v tom vidím velký rozdíl mezi Společenstvem prstenů a Neočekávanou cestou. --- KINO
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Fanoušci knižní předlohy nebyli moc nadšení, když zjistili, že postavu Jacka Reachera bude hrát 175cm vysoký Tom Cruise, ale já jsem knihu nečetl, což je plus pro mě. Bylo to velmi milé překvapení, bavil jsem se skvělou vyváženou a nikterak přehnanou akcí a výborným humorem. Klasická stylová oldschool akce, prostě potěší. --- KINO
Krvavý potok (2009)
Příběh je obyčejný, neoriginální, ale všechno to dobře odsýpalo a to se mi líbilo. No, už jenom za to obsazení musím dát aspoň 3hvězdičky.
Total Recall (2012)
Má to něco do sebe, ale je to přece jenom remake a od toho bych čekal, že překoná originál s takovým rozpočtem. To se, ale nestalo.
Sinister (2012)
Velmi mrazivá atmosféra až děsívá, kdo se chce bát, tak doporučuji. --- KINO