Recenze (1 891)
Iron Man (2008)
Lahůdka pro komiksáky. V roce svého uvedení na plátna ještě nebylo tolik marvelovek jako dnes a o to víc Iron Man mile překvapil. Hrdina bez kouzelných schopností ve svém těle. Obyčejný člověk (no, taky bohatý a namistrovaný), ze kterého se stane superhrdina díky náhodě, při které málem přišel o život, ale hlavně díky svému chytrému mozku. A pak už jen dobrá volba v obsazení RD Jr. do hlavní role a sympatická sekretářka ve "vedlejší" roli.
Hadi v letadle (2006)
Béčko na sledování v leže a pivem po ruce.
Glimmer Man (1996)
Seagal v době, kdy jeho jméno bylo Značka.
Dlouhý polibek na dobrou noc (1996)
Jeden z kdysi oblíbených filmů. Akčňák natočený podle zavedené osnovy. oba hlavní hrdinové super. Geena po předchozím Ostrovu hrdlořezů zajímavá.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Akční klasika. Film z doby, kdy se ještě na Seagala dalo dívat.
10 000 př. n. l. (2008)
Pohádka z pravěku a přesun hlavního hrdiny mezi pyramidy. Koukatelné fantasy dobrodružství.
Muž na hraně (2012)
Lehký koktejl uprchlíků a dokonalých loupeží za účelem očisty jména. NY poldové si mezi sebou moc nevěří a dovedou rychle měnit názor. Slušně udělaný film, na který se dobře dívá a dává pocit divácké pohody. Příjemně okořeněno Geneis Rodriguez s jejím neúčelovým polostriptýzem uprostřed loupeže. Skok z mrakodrapu byl už přehnaný ale co se dá dělat. Jinde létají auta na padáku. Dávám slabších 70%.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Film jsem poprvé viděl v roce první distribuce v českých kinech. Pravý dobrodružný film s exotikou. Pocity z kina popisuje výstižně Lima, nebudu kopírovat.
Noc hrůzy (2011)
Horory moc nevyhledávám, upírské filmy bývaly lepší, ale tenhle se mi líbil.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Určitě je to ujetej film a není to komedka pro milovníky Babovřesek. Mě ten humor ale oslovil. dost jsem se smál a film měl zvlášní pohodu. Dobrý pocit.