Recenze (429)
Krásné země z výšky: Montana, území velkého nebe (2020) (TV film)
Prijemný prísun informácií s plynulým, podrobným zobrazovaním aktuálnej podoby opisovaných miest.
Narozen 4. července (1989)
Veľmi kvalitný film s jasným posolstvom. Také by kvavitné filmy mali byť. Nepatetickým spôsobom vypovedať myšlienku.
Totem (2017)
Atmosféra a rozpoznateľnosť navzájom výrazne odlišných postáv je značná. Veľká škoda hektického a nelineárneho spracovania.
A máme, co jsme chtěli (2023)
Jedinečná príležitosť ako si ukázať zložitosť danej doby. Herecké výkony nadpriemer a konečne niečo s pridanou hodnotou v našich končinách.
Čas nádejí (2024) (seriál)
Asi najlepší slovenský seriál aký som zhliadol. Realita osudov na Slovensku počas chorých režimov. Žiadny šťastný koniec sa nedostavil. Maličké mínus je málo citlivo spracované časové posuny.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Milá rozprávka s príjemným spracovaním a vhodným obsadením.
Šílená noc (2022)
Konečne aspoň trochu iný dej než som na začiatku čakal. Svieže vianočné pohladenie.
Mistrovská úroveň (2020)
Solídne mena, solídne spracovanie ale záver si pýtal viac než eventuálne okno pre ďalšiu časť.
Renfield (2023)
Trochu Tarrantino pre deti ale aj zábava na odreagovanie napriek mnohým technickým chybám.
Severní Marseilles (2020)
Veľmi zaujímavý pohľad na to ako ľahko môže byť dobrý úmysel s cieľom pomáhať potrestaný.