Poslední recenze (105)
Vyproštění 2 (2023)
Ten scenar snad napsalo nejaky dite v prvni tride. Slaboducha zapletka, predvidatelna od zacatku do konce, slepenec nejhorsich klise, digibordel, reklama na nemecky auta pro mafiany. Nepamatuju si, kdy me nejakej film takle iritoval naposledy.. jo vlastne Gray Man. Russo = zaruka ze to nechci videt.
Barbar Conan (1982)
Totalni hruza. Pokud jste to jeste nevideli, tak to ani videt nechtejte.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Pokud byste nekdy potkali nekoho z rodiny Fischeru, tak doporucuju se jim obloukem vyhnout. Dokazali by se s vama hadat o svych prehnanych problemech celych 62 hodin co ten serial trva. Nechapu, ze ten serial tady tolik lidi tak vysoce hodnoti. Neuveritelne me vytacelo, jak je to cele zalozene na konfliktech. Chapu, ze konflikty jsou ve filmu jakysi prostredek pro vtazeni divaka do deje, ale vseho moc skodi. Mozna v roce 2001 nebyly zadne zajimave serialy, ale z pohledu roku 2023 je to slabe.