Poslední recenze (97)
Šťastní to lidé: rok v tajze (2010)
krásne....... ale ten nemecký komentár mi FAK*T pílil uši
Strážci (2012)
Základný matroš - šesť hovoriacich hláv v podobe šiestich šéfov hypertajnej izraelskej služby - bol mega. Ale chýbala tomu zručná ruka dramaturga, ktorý by ten dokument nejak usmernil. Pre absolútne nezainteresovaného diváka je to tým pádom dosť chaoticky podané. Navyše, absentuje aj nejaká jednoznačnejšia chronológia udalostí. Ideologický odkaz je jasný a ťažko sa voči nemu dá niečo namietať. V podobných prípadoch musí ísť objektivita aj v takýchto povedzme publicistických dokumentoch tak trochu bokom. Rozhodne sa to - napriek výhradám - oplatí vidieť.
Opilí láskou (2002)
Toto je fakt jeden z tých filmov, pri ktorých sa rozhodujem medzi "bolo to strašne super" a "bola to strašná hovadina". Skôr sa teraz prikláňam k tomu druhému, ale pripúšťam aj prvú možnosť. Jedno isté, toto je jeden z najšialanejších a najnetypickejších romantickych filmov ever.