Recenze (257)
Mláďata (1979)
Na 30 let starou psychologicko-hororovou nadilku solidni... pribeh, atmosfera i masky .
Moucha (1986)
!!!BRUNDLEFLY!!!
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Nemeli tam nosorozce, tudiz za 2*
Větší, silnější, rychlejší (2008)
Amerika je narod vyhnany na steroidech... ted se jen ceka na ty dlouhodobe vedlejsi ucinky :)
96 hodin (2008)
Ano! Presne ma krevni skupina... Temer 60tnik Neeson ukazuje 90 min to, co by se od nej meli ostatni ucit. Precizni stylovy vykon - 95%. Napinava akcni pecka!
Jezero smrti (2008)
Napinave az do konce... a ja jsem ji to tak pral... tema brutality v radach teens je aktualni, ani bych se nedivil, kdybych podobna videa nasel jednou na youtube. Vesmes tyhle filmy hodnotim mensim poctem hvezd, tak jsem rad, ze jsem nasel vyjimku ;) nerealny, mene logicky dej a amaterske herecke vykony mi tentokrat vubec nevadily.
Vlákna (1984) (TV film)
Solidni apokalyptikum. Stoji za to i po tech letech. Nejaky slusny moderni remake by ovsem neuskodil...
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Obcas i vtipne... jeste tam chybeli MIB a skupinka by byla kompletni... pral jsem si mit u filmu o par let mene ale opravdu mi to neslo. jasna slatanina nekolika fantasy minulych let (War Of The Worlds, Men In Black, LOTR, X-Men, Laberinto Del Fauno...), bohuzel v nicem originalni... vizualne obstojne (na dnesni dobu), dejove ovsem dute...
Mamma Mia! (2008)
Zenske a seniori museji dat zakonite 4* minimalne... vzhledem k tomu, ze jsem nedavno prodelal zmenu pohlavi na muze a trocha zenskych hormonu, ktere jeste testosteronove tablety neprebily ve mne zustala, davam verdikt odpovidajici - 1*. Verim, ze postupne s pribyvajicim chlupy na hrudi mne me 'nadseni' pro tuto trapnou, nehoraznou a bezdejovou kycovitost uplne opusti. 1* je mimochodem jen z ucty ke svedske legende...
Babylon A.D. (2008)
Po filmu mi zustal pouze pocit nehorazne lacinosti... ukazka umeni jak natocit za velke prachy jeste vetsi hovno.