Poslední recenze (10)
Dárek (2015)
Za mňa plných päť hviezd, nemám tomu čo vytknúť. Toto nieje tuctový thriller. Vývin udalostí bol narozdiel od väčšiny žánroviek z poslednej doby nepredvídateľný a prekvapujúci. Chcelo by to viac filmov ako je tento.
Avengers: Infinity War (2018)
Najepickejší film od Marvelu.
Kopačky (2008)
Väčšinou mám rád komédie tohto typu. No pri tomto filme som sa vôbec nebavil. Jason je dokonca môj obľúbený herec ale tu ma doslova unudil. Zabitých 111 minut môjho života. Nechápem také pozitívne hodnotenia. Kvôli nim som si tento shit pozrel.