Recenze (815)
The Haunting (2018) (seriál)
Samotné díly by byly za 4 hvězdy. Ovšem jako celek, který funguje až při zpětném přemítání bravurně je za plnej počet.
Kamu v Mexiku (2018) (seriál)
lepší než Kamu ve Vietnamu, neboť se zbavili toho iritujícího mužského voiceoveru. Bohužel, ani to ale nestačí na kvalitní pořad o cestování a jídle, protože prostě Kamu to sama neutáhne a i když je stopáž krátká, trpí velkým množstvím hluchých míst.
Focus (2015)
Vzpomněl jsem si při tom na film Maverick s Mellem Gibsonem. Ovšem ten je tak o dve třídy výš.
Milada (2017)
Strašně důležitý film který by měli pouštět na školách. Bohužel jeho forma byla naprosto průměrná.
Prezident Blaník (2018)
Díky Blaníkovi toho Zemana na hradě nějak přežijeme. Tonda na Hrad!
Borg/McEnroe (2017)
Jeden z nejlepších sportovních filmů co jsem viděl. Úžasný střih, kamera a i dobové kolorování. Herecké výkony naprosto pergektní a já snad toho Shiu začnu zase brát! Místy sice pár hluchých míst, ale v konečném sečtení je to výborný snímek.
Černé zrcadlo - DJ na odstřel (2017) (epizoda)
Zatím nejlepší díl seriálu.
Nejtemnější hodina (2017)
Na můj vkus až moc americky natočené - patos a vlastenectví v divadelním rouchu, ale i tak se jedná o dost silný snímek.
Stranger Things - Season 2 (2017) (série)
Lepší a hlavně o hodně zábavnější série. Osmdesátky jsou cítit z každého detailu a mě to vrací do mládí. To mám rád.
matka! (2017)
Pro mě asi nejlepší Darren. Problém je v tom, že Darren není pro mě. Film má tolik symbolismu, že se asi nikdy nedovíme, který je ten "správný". PS: Jennifer Lawrence takových 90% filmu chodí, nebo něco uklízí.