Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Dlouho jsem přemýšlel co o tomhle snímku napsat....snad jen "strhující".I Michael Scofield je proti Andymu žabař.
Dokonalý trik (2006)
"Dokonalý,kouzelný" film.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Na poprvé to opravdu není,ale stejně to je pecka
Titanic (1997)
Pro mě přelomový film.Vynikající DiCaprio a Kate Winslet.Strhující efekty a k tomu všemu příběh jako hrom.Nechápu jak někdo může někdo hodnotit třema a méně hvězdičkama,líp to natočit nešlo.Filmová klasika.
Smrtonosná past (1988)
Dokonalej Willis v dokonalým filmu.Nemá chybu
Láska nebeská (2003)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Temný rytíř (2008)
Jestli Batman Begins byl bomba,tak The Dark Knight je atomová bomba a Nolan je génius.Ale musím říct,že stejně jako u Batman Begins a The Prestige jsem si ho bezmezně zamiloval až po druhém shlédnutí.
Casino Royale (2006)
Jednoznačně jedna z mých nejoblíbenějších Bondovek.Méně je někdy více a tady to sroprocentně platí.Konečně po dlouhé době Bondovka s pořádným dějem a né jen s bláznivejma hračičkama ,výbuchama,kotoulama a já nevím čím ještě.A to nemluvím o tom,že Craigovi sedí role Bonda perfektně.
Jurský park (1993)
Kdybych mohl dát deset hvězdiček,tak je bez váhání dám. Spielberg v životní formě.