Recenze (38)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nic jsem od tooho necekal a podle kritiku sem cekql neco hroznyho ale uzil jsem si to.. mozna to uz nebyl starej dobrej Indy ale co uz.. tak hrozny to zas nebylo. 7/10
Outer Banks (2020) (seriál)
Jeden z lepsich seriálů na netflixu plnej dobrodruzstvi ;)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Dalsi kvalitni sitcom mych detskych let!
Přátelé (1994) (seriál)
Srdcovka… postupem casu stale stejne zabavna!
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Scrubs alias dokturci je serial na ktery se muzu koukqt kdykoliv a stale me to bude stejne bavit jak v anglictine tak i v cestine.. srdcovka !!
Top Gun: Maverick (2022)
Skoro bych neveril ze pokracovani po tolika letech bude tak dobry jqko prvni film… zde tomu tak je!!
Superpolicajti z Miami (1985)
Tyhle starsi filmy kde byl terence hill a bud spencer vzdycky budou moje srdcovka z detstvi!
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
Kazdou serii o tridu horsi.. ted kdyz jeste skoncil Cavill jako Geralt pochybuju jestli to vubec jeste dokoukam mozna jen ze zvedavosti xD
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Jako sorry ale od marvelu sem cekal kvalitnejsi serialy a filmy ale tohle kdyz sem videl tak jsem to ani nechtel dokoukqt… totalne nudny a nezajimavy.. a to vypraveni she hulk taky… klasicky novodoby kejdy od disney
Spider-Man: Bez domova (2021)
Dream comes true.. sen kazdyho fanouska puvodniho Spidermana i ostatnich… videt vsechny tri swingovat spolu je proste k nezaplacenii!