Recenze (64)
Lovec bouřek (1999)
Viděl jsem horší,no nedá se na to dívat.Kdybych byl slepý tak se snad u toho řežu :-)
Po stopách duchů (2008) (pořad)
No ty pitcho !
American Fighter (2019)
Ja si myslim ze pan rejza pičíno pokud je normalni tak si delal urcite legraci,pokud ne tak aspon ty neherci museli byt vyřechtani jak kobyle :D
The Block Island Sound (2020)
Co toto je za sračku to mi hlava nebere.
Smrtonosná past (1988)
Jeden z nejlepších filmů všech dob !
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Toto na starého Frenka nebylo vubec špatné,kurňa !
Pád anděla (2019)
No co,verbal to definoval jasně.Díváte se stále nasračky tak vám s to hrabe pak.Za mě tzoo stojí za to.
Lví srdce (1990)
Tak za ty sračky tady za mě 5.Universal Pictures +5 tohle nemůže znehodnotit ani takový ultratrotl na kterého nemám pravda IQ ale bereme jej všichni jako genialního ojedinělce Verbal system :) "TheMaker *****" nápodobně !
Čarodějovy hodiny (2018)
To je v prdeli co se to dnes točí za sračky (a ještě k tomu Roth,nechápu ..) a ten pán co mu říkají negr,by jsi měl jít už lehnout.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Zase sračky.Někteří lidé se na planetě Zemi natuty nenarodili !