Recenze (64)
Deadpool (2016)
Největší pičovina v historii !
Statečné srdce (1995)
Nemám rád Anglii.Tento snímek hodnotím styprocenty,protože ve mě zanechává jakéhosi bojovníka.Samozřejmě bez řežisera blázna (který má ovšem všech 5 velice pohromadě) by to nebylo,co to je ! I když je to psychopat,miluju tento film a jsem ochoten pro něj i zemřít ! + hudba na úrovni nebe,kam já se nedostanu,kdybych měl psát dále,rozpadnu se .. kdybych mohl tak se i pochčím ale při plném vědomí tohle nepraktikuji.
Midnighters (2017)
Lidi chodí po baráku po tmě .. (rejža bude trochu mišuge) ,pak ale se rožlo v garáži a to mě totálně zbořilo ...
Jezero smrti (2008)
Je mi vás upřímě líto ..
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Star Wars: Poslední hovna .. - 350 000 bodů + dvojitá nula na 54.Větší sračky už neuvidím určitě !
Reportér (2012)
verbal: kamo ty si kolík :D už sem se chlámal posledně u Kostěje Nesmrtelného .-)
Jiná země (2011)
No do prdele.
Riskni to s Polly (2004)
Odpad za sádlohnusa Hoffmana který je už naštěstí skapaný uff.
Bitva o Sevastopol (2015)
the edge of shit
MacGyver (2016) (seriál)
Tady si asi někdo dělá srandu !