Recenze (205)
Černí motýli (2022) (seriál)
Ze studijních důvodů jsem byl donucen koukat na tuhle sračku a z vypětím všech sil jsem zvládl jeden a půl dílu.
Ripley (2024) (seriál)
Tenhle seriál je masterpiece. Dokoukal jsem před několika dny, teď jsem se dočetl, že se jedná o těžkej propadák z komerčního hlediska. To absolutně nechápu.
Problém tří těles - Vzhůru ke hvězdám (2024) (epizoda)
Tady v tom seriálu je to jak na houpačce. Nudný díl, kde se nic moc neděje. OK, mohl jsem dát aspoň dvě hvězdy, ale velmi mě irituje ta kolumbijská pornoherečka, která má představovat geniální vědkyni. Teda jak se Eiza dostala do tohohle seriálu bych chtěl fakt vědět.
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizoda)
Tak ovšem musím uznat, že toto bylo silné.
Problém tří těles - Ničitel světů (2024) (epizoda)
Problémy z prvního dílu se vůbec neřeší, řeší se jen nějaká debilní video-hra. Zejtra si du koupit knížku. Jediný plus je Karma Police na konci.
Problém tří těles - Rudé pobřeží (2024) (epizoda)
Za mě, po prvním dílu obrovskej propad. Blikající hvězdy vlastně nikdo neřeší, fyzika se někam vytratila, a co to je proboha za supernudnou linku s tou debilní virtuální hrou?
Ronja, dcera loupežníka - Pranýř (2024) (epizoda)
Tak tohle už je trochu moc. Končim a jdu si pustit film z roku 1984.
Ronja, dcera loupežníka - Zrak k obloze (2024) (epizoda)
Ronja, binárně fluidní dcera loupežníka.
Hrozba smrti (2024)
Smíšený bojový umělec Kánr McŘehoř hrál sám sebe.
Matrix (1999)
Po letech jsem změnil 5 hvězd na 4, ale teď jsem to musel dát zpět na pět. Ten film je přelomový, jak dějem tak efektama. Jakožto superelitní středoškolský učitel fyziky to pouštím některým třídám při hodině, v rámci tématu simulovaných vesmírů.