Poslední recenze (106)
Samaritán (2022)
..dvě za Slyho, jinak bych to vypnul.. Já nevim, že to má zapotřebí...
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
...dnes jsem dokoukal poslední díl a mohu s klidným svědomím konstatovat,že jsem nikdy neviděl lepší krim.seriál.Od herců,po zpracování velká paráda .Žádný bezchybní super policajti,ze super udělátkama v super autech,prostě tak jak to je .Doufám, že bude i min.druhá řada.Kdybych to neviděl,neuměl bych si představit B.Polívku v roli vyšetřovatele,která mu mimochodem sedla jak kdyby nic jiného nikdy nehrál.Ondra Vetchý o tom nemá cenu diskutovat,prostě mi tam nikdo herecky nevadil,Akorát mě štve u těchto seriálu jedna věc.Že končí po pár dílech,kdežto ty šílený běží do nekonečna!!!
Poslední dny na Marsu (2013)
...já věděl,nebo tušil že to nebude nic originálního,ale tohle?...mise na Marsu,mimozemská látka,která na lidi působí jak jinak,než aby napadali ty zdravé a zdravé měnila zase na Mars zombie...největší hororové klišé všech dob se přesunulo na Mars...dvě za tech.zpracování...škoda