Recenze (106)
Samaritán (2022)
..dvě za Slyho, jinak bych to vypnul.. Já nevim, že to má zapotřebí...
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
...dnes jsem dokoukal poslední díl a mohu s klidným svědomím konstatovat,že jsem nikdy neviděl lepší krim.seriál.Od herců,po zpracování velká paráda .Žádný bezchybní super policajti,ze super udělátkama v super autech,prostě tak jak to je .Doufám, že bude i min.druhá řada.Kdybych to neviděl,neuměl bych si představit B.Polívku v roli vyšetřovatele,která mu mimochodem sedla jak kdyby nic jiného nikdy nehrál.Ondra Vetchý o tom nemá cenu diskutovat,prostě mi tam nikdo herecky nevadil,Akorát mě štve u těchto seriálu jedna věc.Že končí po pár dílech,kdežto ty šílený běží do nekonečna!!!
Poslední dny na Marsu (2013)
...já věděl,nebo tušil že to nebude nic originálního,ale tohle?...mise na Marsu,mimozemská látka,která na lidi působí jak jinak,než aby napadali ty zdravé a zdravé měnila zase na Mars zombie...největší hororové klišé všech dob se přesunulo na Mars...dvě za tech.zpracování...škoda
Talentmania (2010) (pořad)
Já se zbláznim.....kdyby Prima udělala soutěž v pojídání knedliků,Nova na ten stejný čas dá soutěž v pojídání párků....mam fakt dost těchto soutěží.......a Mareše
Box (2009)
Začátek hodně ale hodně originalní.Střed zmatek a konec totalní chaozzz.Možná jenom můj dojem,ale nemůžu si pomoc...
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Serialy Star Trek(komplet),M.A.S.H. a ženatý se závazky mám doma kompletní a pořád se dá na ně koukat dokola a dokola a dokola......
Máš padáka! (2004)
Tenhle film jsem vůbec neznal.Ale konalo se večerní překvapení na TV Nova a zase po dlouhé době mě něco udrželo u tv.......Já čekal nějaký zvrat na konci.....ale tolik? a takových?
Na Hromnice o den více (1993)
Dávají to pořád a neustále a já na to pořád a neustále koukám a pořád se stejně řechtám na stejných místech i když jsem to viděl x krát...
Valkýra (2008)
Jako kdybych koukal na dokumentární film o atentátu na Hitlera.Rekl bych,pokud mě mé hist.vědomosti neklamou(doufám že ne),že hodně přesně natočený.Pro milovníky historie a zvláště 2.sv.války povinnost.
Proroctví (2009)
Takových filmů,u kterých mám husí kůži poslední dobou moc neni.Když jsem četl o čem film má být,docela jsem se bál jak to dopadne,ale výsledek předčil očekávání.Ani chvilku mě při sledování nenapadlo,jak by film mohl dopadnout,jak to u těchto filmů většinou je,za což taky hvězda plus......a myslim,že konec nemá chybu