Recenze (106)
Saw 3 (2006)
Hodně,ale hodně slabý odvar prvního dílu...Postrádá všechno to,co na jedničce bylo originální...atmosféru,napětí,příběh...nechci vidět čtvrtý díl...
Notting Hill (1999)
Já musim dát plný počet,protože je to nejlepé natočený romantický film co jsem kdy viděl...usměv J.Roberts mám prostě rád stejně jako tuhle komedii,která ani po několikaterém podívání neomrzí..
Pretty Woman (1990)
Chtěl jsem dát tři...ale po hodinovém škrcení mou přitelkyní musim čtyři :-)
Proroctví z temnot (2002)
Vždy se těšim na film,který má být podle skutečné události ať je to thiller,nebo cokoliv jiného....nejsem zrovna ve fanclubu R.Gereho,ale někdy přijemně překvapí,jako třeba v tomto filmu....Myslim,že každý příznivce tajemna resp."mysteriozna" si přijde na své..
O statečném kováři (1983)
Miluju pohádky,ale u téhle zrovna nejásám....kovář,který místo panování,raději maká v kovárně...to mi něco připomíná:-)
Dovolená s Andělem (1952)
Já se na to nemůžu ani koukat....a že bych se měl ještě smát?...jedna za Kemra:-)
Herkules v New Yorku (1970)
Já to prostě beru tak,že si "Arnošt"udělal takovou trochu delší reklamu...
Ve jménu Angela (2002)
Stalloneho první a zaplať pán bůh,poslední pokus o gangsterské "Pretty Woman"...
Rambo: První krev (1982)
Dnes jsem si snad poprvé v životě koupil bulvár...Ramba jako přílohu si prostě nemohu nechat ujít.Pro mě kultovní film,který odstartoval vlnu nebo spíše tsunami filmů s veterany s Vietnamu co všechno postřílej...tady nemá cenu se nějak rozepisovat,nemůžu jinak než 5* za dlouhé noci u VHS:-))...ze serie asi nejlepší film.
Halloween (2007)
těším se,těším...snad mu už někdo nacpe někam atomovku...