Recenze (588)
Den před krizí (2011)
Film jen pro lidi se zájmem o danou problematiku a vykreslení psychologii postav...
Kytice (2000)
Kytice i po 11letech od natočení perfektní... a to už jsem viděl i před 11lety
Johnny English se vrací (2011)
Ale jo, na spánek, fajn :-) a parodie bezva
Elitní zabijáci (2011)
Cool akční béčko, na oddech, nic víc a Statham 3 hvězdy:-)
Bastardi 2 (2011)
První díl měl větší spád, byl drsnější i akčnější, tady to moc dlouho, dlouho, nudné, ale i tak deprese z toho, že svět není někdy spravedlivý a nikdo nám nepomůže ve Vás zůstane a uvidíme co třetí díl
Bastardi (2010)
docela drsný film o dnešním světě
Czech Made Man (2011)
nádhera :-), dokonalost sama:-)
Informátorka (2010)
velmi pěkně se tento film dotýká pravdy
Strom života (2011)
Jen pro některé momenty k zamyšlení a dětské herce, dávám 2 hvězdičky, jinak se to táhlo a táhlo
Drive (2011)
Hutně napěchovaný film vším, co se dá, to byla jízda