Recenze (588)
Muži v naději (2011)
Svobodomyslný duch umělce.-)) no je to komedie, taková pohádka by se dalo říct, ale ty hvězdičky dávám za úžasné herecké výkony a kameru a závěrečná píseň od Mig 21, tak to už je 5 hvězdiček:-) pěkné vtipné scény, bavil jsem se.
Šéfové na zabití (2011)
Vůbec mi to nepřišlo vtipné, což je na komedii divné
United (2011) (TV film)
tady se poznají rozdíly mezi filmovými a televizními herci, televizní dávají důraz hlavně na mluvení...
Kamarád taky rád (2011)
Děj jede od počátku hustě dopředu, stejně jako rychlý život a spěch v New Yorku, pěkná romantická komedie s nejvtipnějším hereckým výkonem spoťáka :-)
Svatební obřad (2010)
Hvězdička je jen za konec, ten měl hloubku, jinak strašné postavy, strašně šílené herecké výkony a silně povrchní.
Kovbojové a vetřelci (2011)
James Bond, Indiana Jones, indiani a kovbojove se spojili proti vetrelcum, ja cumel, co se da jeste vymyslet, je jasne, ze americany porad tahne divoky zapad, zkusili jak tvrdí chlapi z divokého západu si poradí s vetřelci, no a co na to divák, to už tady vidíte sami :-)
Intimní past (2011)
nic nového pod sluncem, pořád dokola
Zrození Planety opic (2011)
Pěkné, i když málo přírody a moc lidí a to ocekavani na film bylo vetsi nez pak film, takze tak. Ale opičky velmi pěkné, i jejich psychologie:-) začátek se zbytečně táhnul, i přesto potom to byl nezapomenutelný zážitek, který bude v hlavě strašit velmi dlouho.
Captain America: První Avenger (2011)
Pěkný rodinný snímek ve stylu retro budoucnosti :-) No fajn a jde se dále za lepšími filmy.
Blesk (2011)
drsnacke na dobrou noc, nic vic