Recenze (588)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
i přes všechny negativní reakce se na to dívá spousta lidí a proč, když se to nikomu nelíbí, možná hlavně proto, nádherný divný a šílený humor, gratuluji :-))))))))))
Pohádkář (2014)
nechápu tak malé hodnocení, zajímavé to bylo a ne, že ne a herci to drželi velmi vysoko.
John Wick (2014)
sci-fi trochu z jiného pohledu, a ne a ne se trefit do johna :-), ale nádhera :-) tohle fungovalo
Falešní poldové (2014)
pěkný námět :-)))
Equalizer (2014)
nenadchne, ani neurazí, cíl je jasný a všechno lze tušit.
Slova nebo obrazy? (2013)
tohle bylo famózně zahráno, i ty emoce tam byly velké
Automata (2014)
ten konec byl výsměch
White Bird in a Blizzard (2014)
nádherný thriller, velmi překvapil.
God's Not Dead (2014)
začátek vypadal slibně, na konci se mi zdálo, že se všichni drogově sjeli a museli to rychle ten film nějak ukončit :-))
Ten třetí (2013)
Ty jooo, co tohle bylo, WOW