Recenze (588)
Polednice (2016)
1,5hodina nudy a ten krizový konec
Decibely lásky (2016)
geniální a velmi pozitivní, mohlo to být celé zpívané, ta mluvená slova byla k ničemu :-)))
Sejmi prezidenta (2014)
ty jo, to je úlet :-))
Je prostě báječná (2014)
taková allenovka ne od woodyho :-)
Hacker (2015)
pane bože, proč, snaha tady byla jen kdyby ti herci uměli aspoň s počítačem :-)))
Ex Machina (2014)
z vědeckého hlediska už i ten zakladatel modré knihy byl divný :-)))
Věčně mladá (2015)
já nevím, ten film byl docela šílený, už i ta snaha vědecky podložit danou nemoc a jak byla způsobena, no ale co láska v životě je také mnohdy záhadně nevysvětlitelná a šílená :-)) takže romantika prostě
EXODUS: Bohové a králové (2014)
čekal jsem daleko horší epos, ale překvapil svým vtáhnutím do děje až do poslední chvíle, proto 4*.
Birdman (2014)
No nevím, no, tady musí být člověk řádně zhulený, aby pochopil, i tu kameru.-)
Pod zemí (2014)
velmi milé překvapení :-)