Recenze (104)
Prezident Blaník (2018)
Hodnotím vysoko prostě proto, že mi tento film po otřesných volbách zlepšil náladu. :)
Nerve: Hra o život (2016)
Emma Roberts je krásná. To je tak vše, co tu lze pochválit.
Uteč (2017)
Nevím, co si o tom mám myslet. Alegorie mám rád, ale přišlo mi, že Peele zdůrazňoval poselství pod povrchem tak často, až zapomněl dát smysl i těm povrchním dějovým linkám. Ale ta poslední scéna byla natočena skvěle, to né, že ne...
Nejtemnější hodina (2017)
Pro milovníky politických "conversation drama" je tohle povinností. Možná byl Oldmanův Churchill až příliš groteskní, ale přesto se mi tento snímek líbil mnohem víc, než podobně tematický Dunkerk. Never surrender!
Lady Bird (2017)
God's greatest gift to mankind was Greta Gerwig.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Příjemná dobová love-story. Historickou akurátnost si radši zjišťovat nebudu, abych si nezkazil dojem.
Ovčáček čtveráček (2017) (divadelní záznam)
Politickou satiru mám rád, ale tohle bylo krutě slabé. Vtipné byly v podstatě jen originální hlášky skutečného Ovčáčka. Což je vlastně dost smutné...
Korunní princ (2015) (TV film)
Rozhodně jedna z lepších pohádek posledních let. Pobavilo, zahřálo a na Evičku Josefikovou se vždycky dobře kouká.
Pupendo (2003)
Fantastická tragikomedie s úžasnými výkony, která bude mít navždy v mém srdéčku místo.
Hra o trůny - Série 7 (2017) (série)
Po tom, co se GRRM přestal podílet na scénáři, jde Hra o Trůny strmě dolů. Koukám už jen ze setrvačnosti, protože tahle série a její řešení zápletek à la Deus ex Machina je výsměchem televizní tvorby.