Recenze (498)
Fair Play (2014)
Také fajn nič. Bárdos je v emotívnych scénach veľmi chabá, ale dá sa to pretrpieť. Inak klasika našich končín, kde stále spomíname na to, ako sme sa mali zle, čo je síce pekné, ale už toho bolo celkom dosť. Chce to viac snímkov ako napríklad Kandidát.
Teorie všeho (2014)
Približne rovnaké ako Kód Enigmy, ale príliš tlačí na pílu emóciám a primálo sa zaoberá Hawkingovými teóriami. Potešili ale rola pre Thewlisa a Lloyda a zopár odkazov (napr. na Pána času). Remeselne slušne odvedená práca, ale toho navyše tam veľa nie je.
Kód Enigmy (2014)
Nemastné, neslané. Znovu sa mi potvrdili slová R. Ayoadeho, že Oscarové filmy stačí vidieť raz. Tuctovka s dobrým obsadením, ktorá ničím nevyniká.
Look Around You (2002) (seriál)
Look around you, just look around you. Plné životných múdrostí, ale aj vtipov, ktoré nepadnú na úrodnú pôdu. Tak či onak veľmi slušný počin, ktorý sa oplatí vidieť.
Já, robot (2004)
Zábavná jednohubka, ktorá nenudí, ale s Asimovom má len veľmi málo spoločného.
Lovec jelenů (1978)
Na druhé pozretie o niečo slabšie, chýba tomu precíznejšia štruktúra a nejaká scéna, ktorá by vás posadila na riť, ale inak je to rozhodne jeden z tých lepších snímkov o Vietname.
Zazie v metru (1960)
Hravá groteska s náznakom deja, ku koncu som sa už ale strácal. Najlepšia je prvá polovica.
Birdman (2014)
Príliš ukričané a kvázi hlboké. Lubezkeho kamera mi liezla na nervy, ale to sú prakticky všetky negatívy, ktoré mám na srdci. Keaton fajn, ale Norton o dosť lepší. Film je originálny, ale nedokáže to naplno využiť. Škoda.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Už nemám dvanásť, aby ma takmer dve hodiny bavilo sledovať dajakú bitku, kde nepriatelia padajú po lusknutí a na konci nečakane prídu orly. Inak to cpanie CGI do každého záberu bolo o držku.
Hon (2012)
Vždy som vedel, že deti sú egoistické svine.