Poslední recenze (40)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Nemám ráda dabované filmy, takže mi alespoň neuteklo originální znění mantry " I am one with the force." Ve filmu je opravdu nepodařený překlad...
Thor: Temný svět (2013)
Zhlédnuto ještě před českou premiérou cca před týdnem v IMAXu v Sydney. Údajně největší IMAX na světě není tak velký, 3D verze nic moc, příběh dost uměle vytvořený (děj příštího dílu bude zřejmě uveden něčím, co předcházelo samotnému Slovu) ... tak nevím: dostávám se do stavu, kdy je „kyselo moc kyselý a bramboračka moc bramborová“, jsem stará a už jsem toho viděla moc, nebo začíná být opravdu nouze o dobré filmy? Pár podařených vtípků, velmi dobře hrající Hiddleston a hezká pohřební scéna (to je fakt divný oxymoron) asi nevyváží zbytek filmu, kterému jakoby chyběl třetí (potažmo další) rozměr... Portmanová je nudná k uzoufání - když jsem ji viděla, měla jsem chuť tlouct hlavou o opěradlo sedadla před sebou (ale někdo tam bohužel seděl). Zítra jdu ještě jednou, třeba změním názor v domácím prostředí...
Elysium (2013)
Neočekávala jsem sice druhý District 9, ale i tak mě tento „pink“ film velmi zklamal.