Recenze (914)
Wednesday (2022) (seriál)
Tim Burton je zpět,ale bohužel jen v prvních čtyřech dílech které režíroval.Líbil se mi i pátý,ale bohužel po něm téměř zcela vymizela jeho typická morbidní poetika,černý humor a celkově Addamsonovská atmosféra.I tak jde celkově o příjemné seriálové překvapení.
Batman (2022)
Dávám tři,ale vlastně jsem se vůbec nenudil,tak proč?Plusy:akce,hudba,Penguin,Batman.Mínusy:neoriginalita,Riddler,Batmobil akce,Alfred,Wayne,řezání káblu.
Láska (1973)
Klasický,jen lehounce nadprůměrný Kachyňa s obrovskou přidanou hodnotou v podobě krás Jarky Schallerové a Milenky Dvorské.
Star Wars: Příběhy rytířů Jedi (2022) (seriál)
Naprosto průměrné a zbytečné střípky ze světa Star Wars.
Proti přírodě (2014)
Norský naturalismus snad ve všech ohledech.
Blondýnka (2022)
Anička na Oscara,aneb nenávist k JFK přenesená na VOD.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Pravděpodobně jsem neviděl nic napínavějšího a obecně i jako dokument to funguje skvěle.
Andor - Kassa (2022) (epizoda)
Hodnotím první tři díly(jak je vyplivnul D-plus).První Star Wars,které nevypadá jako Star Wars.První Star Wars u kterých jsem měl tendence přetáčet děj dopředu z důvodu totální nudy.První Star Wars u kterých jsem si málem ukroutil hlavu při poslechu příšerných dialogů.Pravděpodobně to nejhorší z hraného Star War univerza,co kdy do teď vzniklo.
BlacKkKlansman (2018)
Výborná filmařina a zvednutý prostrednicek všem zasraným rasistům.
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
Stejné jako třetí díl,jen bez Chluponohů.Linie s Isildurem je otřesná!