Poslední recenze (22)
Buchty a klobásy (2016)
40/100 - No určitě se tomudle animáku nemůže upřít hezký pohled na víru a náboženství. Myslím , že prošli snad všechny problémy s extremní vírou , extremním náboženstvím. Za to má u mě Sausage Party velké plus, je to zajímavý způsob jak vyjádřit problémy přez animák. Nicméně co se týče humoru , bohužel mi to nesedlo tak jak jsem čekal . A to že Seth Rogen mě většinou fakt baví , bohužel todle byly pro mě moc "suché vtipy". Do plusu tomu přidávájí samozřejmě promyšlené food orgie . Ale celkově se to u mě nedostane víš jak na 2*
Deadpool (2016)
5* - Můj celý review najdete na zadní etiketě Ajaxu.
Osm hrozných (2015)
Vidím komentáře o zdlouhém , protáhlém rozjezdu. Nevím možná jsem až moc velký fanboy ale i todle mě baví. Samuela můžu poslouchat furt a celé to "zdlouhavé" vyprávění mě zasadilo přímo tam kam jsem potřeboval. Do takové malé hry na městečko Palermo :D . Nemůžu jinak než 5*.