Recenze (431)
Jedeme na teambuilding (2023)
ktera pica z primy nechala vstat z mrtvych proletarskeho zmrda michala davida (za kolik)? ktera pica z primy si mysli, ze divaci maji radi lobotomii? ktera pica z primy najala vsechny tyhle "tvurce" a nechala je udelat tohle "dilo"? za tohle se nekdo musi stydet az do hluboke smrti.
Tancuj Matyldo (2023)
bida ceskeho filmu spociva v tom, ze ani z tak silneho tematu, ani s takovymi Herci, nedokaze vysoustruzit nic vic nez prumerny film. nechal bych divaka podojit jako v korejskem Nae meorisogui jiugae (2004), ale cesi zazdi kazdy nastup a promarni veskery potencial - smutna scenaristicka, dramaturgicka a reziserska story... skoda.
The Wall (2017)
skvele komorni valecne drama, podobne jako Kajaki (2014)
Její tělo (2023)
velky potencial, dobre zabery (kamera), ale toho "amaterskeho" provedeni aka zpracovani (scenar, rezie, dramaturgie) je skoda.
Duna: Část druhá (2024)
epicka nadhera v kine s dolby atmos.
Adikts (2024) (seriál)
sedlak psal scenar na fentanylu? nerealisticka demence plna absurdnich nesmyslu, u ktere je hodne tezke vydrzet.
Mapa dokonalých maličkostí (2021)
zlate Palm Springs, kde aspon neni tolik klise a nesmyslu, nehraje tam v prubehu celeho filmu radoby dojemna indie vydrnkavacka a je to aspon vtipne a hezky cynicke.
Leo (2023)
mother of godzilla! sandler je super :-)
Piargy (2022)
vymazleny cernobily vizual, kamera a kompozice - radost pohledet.
Grace Jones: Bloodlight and Bami (2017)
jsem z toho trosku rozpacity - je fajn nahlednout do zakulisi tehle silne osobnosti resp. zpevacky, ale obcas to trosku nudi nebo pusobi az tryznive. grace asi byla polosilena, velky sveraz a tezko uchopitelna - zrejme si dost ulitavala na drogach a alkoholu a nevim, jestli je potreba to videt takhle v detailu. dokument je ovsem uspokojive vyvazen a prolozen zivymi vystoupenimi - bylo fajn to videt. hurricane