Recenze (149)
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Seriál to není špatný ale to jak vyšetřovatelé všem tykají mě vadí.
Havěť (2023)
Až na ten konec to nebylo špatný
Němá tajemství (2023)
Hodně silné a moc se mě to líbilo
Jedeme na teambuilding (2023)
Náhodou to nebylo špatné prostě oddechovka.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Alan je prostě nejlepší
Zvíře (1977)
Vždycky skvěle pobaví
#annaismissing (2023)
Hustý
Godzilla Minus One (2023)
Velice silný film který je hodně protiválečný a i přesto že je tam Godzilla uvěřitelný. Napětí je tam dávkováno akorát a to samé emoce. A ta velká potvora tentokrát fakt není kamarád.
Nech svět světem (2023)
Povedený a docela děsivý film. Co dělá fakt hodně je hudba. Ale největším hororem je jak vypadá Julia Roberts :-(
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
To městečko je místo kde by chtěl žít každý. To ostatní ve filmu je už jen bonus navíc :-)