Recenze (611)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Keď Oskara tak pre Lily Gladstone!
Milé dítě (2023) (seriál)
Veľké prekvapenie z Nemecka, miestami mal seriál dusnú severskú atmosféru. Palec hore.
Pěreval Ďatlova - Episode 8 (2020) (epizoda)
Posledný diel je úplnou lahôdkou, totálne emotívny. Skvelý seriál.
Merlí. Sapere Aude - Season 2 (2021) (série)
Pozerať sa na Mariu Pujalte je absolútny zážitok !
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizoda)
5 dielov sledujeme ako Galadriel prehovára Numenorejcov aby šli bojovať do Stredozeme, kam zázračne dôjdu v 6 dieli presne v čase, keď tlupa škretov zaútočí na nejakú dedinku. A najmocnejšia bytosť Stredozeme musí byť natrepaná v zbroji a používať meč. Tí tmavší krátkovlasí elfovia mi vadia menej ako premrhaný potenciál....
Pán prstenů: Prsteny moci - Velká vlna (2022) (epizoda)
Najslabší diel, ktorý ma vyslovene nudil a čakal som, kedy už skončí. Áno, je pravda, že je krásne natočený ale tam to aj končí. Myslel som si, že najväčší fail bude čierny elf s krátkymi vlasmi ale mýlil som sa. Prstene moci a arogantná Galadriel (presne ako predstavitelia Amazonu, ktorí hejtovali fanúšikov) sa pochovajú sami. Neverím, že toto dá 5 sérií. 2* za ohyzdov...
Máš někoho doma (2021)
Slabší, nenápadný, oddychový slasher, ktorý nemá šťavu a neprinesie nič nové, ale nikoho neurazí.
Kaštánek (2021) (seriál)
Dokonalá severská krimi nálož. Lepšie ako kniha a to sa stáva málokedy...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Ja som sa takto nenudil dávno...Tarantina nedávam...
Howlův kráčející hrad (2004)
Totálna pecka !