Recenze (611)
The Mortuary Collection (2019)
Vtipné, zábavné, hororové, inovatívne, neokukané, so super atmosférou a perfektnými príbehmi, ktoré neraz dobre pobavia, no dokážu aj dobre postrašiť....
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Dobrá dráma, ale zlý horor. To, čo v prvej sérii ako tak fungovalo tu nezabralo vôbec. Atmosféra bola neuveriteľná, ale nerozumiem tomu zámeru takto extrémne poprepletať osudy a prelínať dej. To ťahá celý seriál nadol. Mohol byť z toho jednoduchý priamočiary horor o duchoch, namiesto toho sme dostali ukecanú drámu v "peknom dome so záhradou".... sklamanie.
Čarodějnice navždy (2019) (seriál)
Seriál po 5 dieloch asi nedopozerám, nebolo v ňom nič, čo by ma nejak zaujalo. Fantasy minimum. Mohol byť z toho fajn komediálny seriál, nie dráma...za tých pár dielov slabunké 3 *...
Nevyjasněné záhady - Záhada na střeše (2020) (epizoda)
Super úvodný diel, zaujímavo poňatý dokument, mool byť však okorenený viacerými reálnymi fotografiami z danej doby...
Temné lesy (2020) (seriál)
Seriálu chýba napätie a tá sľubovaná temnota v názve. Príliš časté prelínanie minulosti a súčasnosti pôsobilo chaoticky, a aj keď Poliaci vedia hrať a kamera bola super nejak mi tento seriál nešmakoval....
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Vôbec to nie je také zlé, ak nemáte žiadne očakávania. Film je pomerne plný neokukaných scén a nápadov, takže ak prižmúrime oči nad netradičným poňatím klasickej rozprávky, dostaneme fajn zábavu. Atmosféra filmu zasadeného do ponurého jesenného lesa v kontraste s moderným umením (škandinávsky typ domu, čierne drevo, moderný interér) mi úplne sadol.Každopádne ide skôr o fantasy horor, ktorý nevystraší, ale na druhej strane príjemne pobaví svojou atmosférou...
Zmrzlí mrtví (2016) (seriál)
Pozerateľné, určite však nie lepšie ako kniha, z ktorej mráz behal po chrbte od prvej do poslednej strany....
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Po piatej časti to vzdávam. Postavy sú síce pomerne zaujímave, najmä opilec a feťák, ale dej sa vlečie a nikam sa neposúva. Absurdné množstvo lokácií a dialógov o ničom...takže za mňa veľké sklamanie, lebo popis seriálu sľuboval celkom zábavu, no seriál som nebol schopný dopozorať..
Apostle (2018)
Súhlasím, že film bol zbytočne natiahnutý a plný vaty, no treba uznať, že niektoré scény boli fakt originálne, nechutné a hororové.
Díra (2019)
Originálne, dostatočne napínavé, temné, ale záver s tým posolstvom bol akosi uletený. Rovnako mi ušla pointa s opačne číslovanými poschodiami, takže ak niekto toto číta a vie odpoveď šup do správy.. Platforma je ale dôkazom že španielska tvorba je unikátom a stále má čo ponúknuť....