Recenze (57)
Milý Johne (2010)
Jine nez kniha, ale presto svym zpusobem nezklamalo. Film prijemne plyne a ani to neni uplna sladarna, jak jsem ocekavala. Ty 4 hvezdicky si urcite zaslouzi.
Velký Gatsby (1974)
Myslim, ze kdo necetl knihu, tak se u filmu nema sanci bavit. Kazdopadne kdo by se nechtel podivat na party k panu Gatsbymu?...chtela bych zit v te dobe, lidi se umeli bavit.
Kniha přežití (2010)
Cela tadle sarada jen kvuli Bibli?? Napad dobrej, zpracovani nudne.
Dog - Lovec zločinců (2004) (pořad)
Blondaty indian co se modli za lidi ktery jde zatknout. Kazdej chlap je pro nej "brother" a kazda slecna "honey". Pokazdy kdyz po nekom jde, tu osobu nesnasi, jakmile tu osobu dostane, neni pro nej problem ji koupit jidlo v mekaci, ci oslavit narozky s dortem a nebo dat poradne objeti. Proste Amerika...
Kuřátka (1991) (pořad)
Ano i ja jsem tam jednou byla. Kde jsou ty casy.
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Amerika jak vysita, ale stejne tudle show mam rada. Navic ocenuji co vsechno pro ty rodiny delaji, v Cechach by neco podobneho nikoho ani nenapadlo.
Antikrist (2009)
Sama nedokazu poradne popsat jaky pocity ve mne film zanechal. Videla jsem ruzne zanry filmu, ale tendle byl ojedinely. Mam hodne o cem premyslet...
Svítání (2009)
No, ocekavala jsem trochu vice. Film by mohl byt delsi a rozhodne vice akce by taky nebylo na skodu. Celkove mi prisel cely ten pribeh trochu odflaknuty a ani zname tvare to nezachranily. Takze rozhodne zklamani.
Zrození šampióna (2009)
Tak tendle film nenechal ani jedno americke oko (ani me ceske) v kine suche. Zaslouzi si tech 4 a pul *
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Vcera jsem byla na jejim koncertu a musim rict, ze lepe zpiva nez hraje. Nejakym zpusobem me tendle serial nedostal. Kazdopadne se vcera ukazala i Melissa Peterman a musi rict, ze tadle zenska ma stavu a umi pobavit.